3 Värvi Auto kiirendab Auto Elektrooniline Seguklapp Töötleja Auto gaasipedaal Korduva Kiirendi Ülem Chrysler 200 2011-
Märkus: Pange Tähele, Et Teie Auto-Mudel Ja Manufacturered Aastal, Kui Tellimuse!Saadame Sobitamine Elektrooniline Seguklapp Kontroller Siis.Tänan Teid Väga!
Omadused:
-Suurenenud, täpne, throttle response, rohkem võimu, kiirem kiirendus!
-Kõrvaldab throttle response viivitusi;
-Auto reageerib umbes pool aega madalal p / min;
-Kiirendust viivitus kolmas ja neljas käik võrdne nulliga;
-Säilitab võimu kogu käiguvahetus tsükkel;
-Lihtsam Möödasõit kõik püügivahendid;
- Lihtne 5 minuti paigaldus erilisi tööriistu vaja
-Usaldusväärne EMC (Elektro-Magnetiline Ühilduvus) hõlmavad rohkem eluasemele;
-FCC kinnitatud,CE sertifitseeritud
-Iga programmeeritud isikliku auto mark/mudel;
-Edasi individuaalne kohandamine võimeline töötleja;
-Manuaal kui ka Automaat compatible;
-Saab kasutada nii häälestatud, samuti stock autod.
Mis on elektrooniline seguklapp kontroller ?
elektrooniline seguklapp vastutav töötleja on throttle response töötleja.See eemaldab viivitusi vastuse oma elektroonilist gaasipedaali.Tegelikult, see võimaldab oma mootori reageerida kiiremini.Selle tulemusena suudab auto kiirendada kiiremini.
KUIDAS SEE TOIMIB
Kui Eittar on viimane soorituse teie auto jaoks.Selle eesmärk on vähendada viivitusi oma sõidukid (fly by wire pedaali muutes sõidukid throttle curve.
Teravam / Sujuvama kiirenduse
Parem kiirendus koormuse all olukordades nagu puksiir või ronida hills
Sobib nii Automaatne ja Käsitsi jõuülekanne
Lihtne 5 minuti paigaldus erilisi tööriistu vaja
Meil on lahendus teie jaoks!!
Elektrooniline seguklapp töötleja on 8 erinevat kontrolli režiimid: VÄLJAS, EÜ, F1, F2, F3,F4, AAA, SSS.kokku, on see, mis paneb meid teistmoodi, kui teised.elektrooniline seguklapp vastutav töötleja on programmeeritav vastavalt oma soov jooksul oma auto
Mode funktsioon sissejuhatus:
F1 Režiim (Mugav režiim)
F1 Režiim pakub (1 kuni 9), 9-tundlikkuse tasemetel, see võimaldab juhil reguleerida töötleja soovitud taseme tundlikkus.Vali level 9 .Maksimaalse tulemuslikkuse parandamise 25% .
F2 Režiim (Sport mode)
F2 Režiim pakub (1 kuni 9), 9-tundlikkuse tasemetel, see võimaldab juhil reguleerida töötleja soovitud taseme tundlikkus.Vali level 9 ja grip rooli pingeline või vajuta tase 1 õrn sujuvat kiirendust.Maksimaalse tulemuslikkuse parandamise 50% .
F3 Režiim (Sport+ režiim )
F3 Režiim pakub (1 kuni 9), 9-tundlikkuse tasemetel, see võimaldab juhil reguleerida töötleja soovitud taseme tundlikkus.Vali level 9 ja grip rooli pingeline või vajuta tase 1 õrn sujuvat kiirendust.Maksimaalse jõudluse paranemist 75%
F4 Režiim (Võidusõidu režiim)
F4 Režiim pakub (1 kuni 9), 9-tundlikkuse tasemetel, see võimaldab juhil reguleerida töötleja soovitud taseme tundlikkus.Vali level 9 .Õhuke kiirus konkurents ,tugev tagurdamise kiirus,sõidab mõttes, sõidu -, on soovitatav kasutada areenil ,Maksimaalse tulemuslikkuse parandamise 100% .
EÜ Režiim (säästurežiim)
EÜ režiim pakub (1 kuni 9), 9-tundlikkuse taset, on kavandatud majanduse, vähendades gaasipedaali reageerimise aeg.Ka mugav, kui teil on suusarajad ja otsin natuke rohkem throttle control, kui sõidul.kütuse säästmiseks 3-8% .
AAA (Mode nõrgenemine nupp )
F1.1,F2.1,F3.1,F4.1 F1.9,F2.9,F3.9,F4.9 režiimi või EÜ.1 EÜ.9 režiim on AAA nõrgenemine mode , Pika vajutage "-" kolm sekundit, Ekraan AAA ,Kohe naasta F1.1,F2.1,F3.1,F4.1 F1.9,F2.9,F3.9,F4.9 või EÜ.1 EÜ.9 ekraan, märgitud kiirendusvõime vähendada umbes 5% praegune režiim( näiteks : F2.3 režiimi ,vajutage pikalt "-" kolm sekundit, Ekraan AAA ,märgitud F2.3 kiirendusvõime vähendada umbes 5%)
SSS (Mode suurendada nupp )
F1.1,F2.1,F3.1,F4.1 F1.9,F2.9,F3.9,F4.9 režiimi või EÜ.1 EÜ.9 režiim on SSS suurendada mode , Pika vajutage "+" kolme sekundi vältel Ekraani SSS , Kohe naasta F1.1,F2.1,F3.1,F4.1 F1.9,F2.9,F3.9,F4.9 või EÜ.1 EÜ.9 ekraan,märgitud kiirendusvõime suurendada umbes 5% praegune režiim ( näiteks : F2.3 režiimi ,Pikk vajutage "+" kolme sekundi vältel Ekraani SSS märgitud F2.3 kiirendusvõime suurendada ligikaudu 5%)
VÄLJALÜLITATUD (Tavaline režiim)
Viib sõiduki tagasi standard
Miks ma peaksin kasutama Eittar elektrooniline seguklapp kontroller?Uued sõidukid muutuvad igal aastal, enamasti, sest areng elektroonika.Sõiduk süsteemid, mis olid mehaaniliselt on nüüd kontrollitud sõiduki arvuti.Üks selline uus süsteem on electronic throttle control, tuntud kui " drive-by-wire.
Drive-by-wire süsteem kõrvaldab kokkuleppeline mehaaniliselt juhitav süsteem, mis oli kasutusel olnud algusest peale autode.Standard mehaaniliselt juhitav gaasipedaali kasutab kaabel lisatud alates pedaali throttle keha.Kui sa pressid alla pedaali, kaabel avab throttle plate, mis võimaldab õhku läbi mootorisse.Mootori RPM on otseselt proportsionaalne nurga throttle plate.
.Sildid: pedaali 42t
- Viide u175979
- Laos Paljud
Data sheet
- Brändi Nimi: EITTAR